Тема.
Знайомство. Мій майбутній першокласник.
Мета: познайомитися з дітьми, вчити
спілкуватися з дорослими, однолітками; познайомити дітей між собою, з школою та
її завданням; створювати мотивацію пізнання самих себе;розвивати зв’язне
мовлення, мислення, увагу, уміння працювати в колективі;виховувати інтерес до
школи, до занять.
Хiд заняття
І.
Привітання.
Ось дзвінок
сигнал подав –
До
знайомства час настав!
Добрий день,
моя малеча!
Хочу вам,
сказать, до речі,
Що дуже я
чекала Вас.
Тож радо
всіх приймаю в клас.
І як
ведеться хочу вас всіх привітати,
За звичаєм в
суботу вас буду
зустрічати.
Вітання у колі.
Доброго дня!
Треба разом
привітатись,
Із-за парт усім
нам треба встати
За долоньки сусіда узяти
Та до кола усім
об’єднатись.
Добрий день!
Дружно голосно
сказати.
Добрий день!
Вліво, вправо
поверніться,
Своїм друзям
посміхніться.
Добрий день!
Дружно всі не
відставайте:
Добрий день!
ІІ. Знайомство
з однокласниками. Вправа «Павутинка».
«Давайте познайомимось»
-Вітаю вас, діти у школі. Ви, мабуть вже
мрієте стати першокласниками і навчатися в школі? Давайте познайомимось.
Допоможе нам у цьому клубок чарівних ниток, які ми будемо передавати із рук у руки одній дитині з кола, при цьому називаєте своє ім’я. Для цього прошу вас стати в коло. Я починаю. Звати мене … , а ми повторюємо це ім’я і додаємо – ласкаво просимо до школи.
ІІІ. Знайомство з уроком. Правила уроку.
А ось і дзвінок. . Він скликає усіх на урок,
сповіщаючи про початок уроку. А що таке урок? На будь якому уроці існують
правила, які потрібно виконувати кожній дитині. А якщо учень виконує ці правила
його нагороджують орденами:
-
Орден піднятої руки;
-
Орден уваги;
-
Орден порядку;
-
Орден дзвінка;
-
Орден дисципліни;
1.
Навчальні речі на уроці.
(презентація).
Гра «Доббль. Навчальні речі».
2.
Гра «Портфель».
На
дошці висять листочки, діти зривають їх і дають вчителю.
1. Співати 2.
Читати 3. Крутитися
4. Мислити 5.
Дружити 6. Вередувати
7. Сердитися 8.
Гратися 9. Радіти
10.
Допомагати 11. Рахувати
12. Ображати
13.
Фантазувати 14. Спілкуватися 15. Поважати
Вчитель
читає, що написано на зворотній сторінці. Дитина, вибравши, що необхідно робити
в школі, складає листочок до портфеля. А ті листочки, що не потрібні нам, хай
летять у теплі краї.
Вчитель:
А
портфель наш дуже радий,
Що
розумні ви малята.
Вибрали
ті поняття, що
Потрібні
для навчання.
Скажемо
йому: «До побачення!»
До
зустрічі 1 вересня.
-
Які бувають уроки?
(відповіді дітей).
ІV. Подорож шкільними
уроками.
1.
Урок читання.
Вивчаємо букви, читаємо казки.
Що за урок, називайте, будь ласка. (читання)
-
Знайомство з абеткою.
-
З якої літери починається
абетка? А Спробуємо її зробити
з дротика.
Прихід букви Я. Знайомство
з буквою Я.
Вчитель:
Ми
кричали, верещали
Букви
всі повибігали.
А до нас
прийшла одна
І
красива, і струнка (показую Я)
Голосиста
та прудка.
Вона
всім допомагає,
У склади
вона стрибає.
Працьовита,
як бджола,
Я і
буква, і слово.
Хоче все
про вас дізнатись
І
трошечки погратись.
Буква
«Я» буде питати,
Ну а ви
відповідати.
Якщо ви
такі як «Я»
Дайте
відповідь -: «І я.»
Гра «Я …, а ти?»
Я
працьовита, а ти? (…і я)
Я
щаслива, а ти?
Я сумна,
а ти?
Я
сильна, а ти?
Я
ледача, а ти?
Я
охайна, а ти?
Я
вперта, а ти?
Я
жадібна, а ти?
Я
сором’язлива, а ти?
Я
смілива, а ти?
Я чесна,
а ти?
Я
радісна, а ти?
Я вірю у
Діда Мороза, а ти?
Я
доброзичлива, а ти?
Я
спокійна, а ти?
Я
вертлява, а ти?
Складання пазлів з буквами
А та Я.
Читання складів з буквами.
2.
Урок фізичної культури.
Забіги здаємо, робим зарядку …
Щоб зі здоров’ям було все в порядку. (фізкультура)
3.
Урок математики.
Урок цей цікавий, на ньому рахують,
Коло малюють, циркулем крутять,
то ділять, то множать, то віднімають
Ну, що за урок? Це урок … (математики)
Давайте
порахуємо, скiльки дітей прийшло сьогоднi на заняття.
— Скiльки
дiвчат? Скiльки хлопцiв?
(Повторення
геометричних фігур. Ознайомлення iз геобордом.)
КВАДРАТ
КРУГ
Робота з геобордом.
Створення фігур.
Знаходження та рахунок
фігур.
4.
Урок музичного мистецтва.
Тут ми вчимося ноти писати,
Серед мелодій вальс впізнавати.
Ми слухаємо арії і сонати.
І можемо навіть пісні заспівати. (урок
музики)
Музична руханка з підспівуванням.
5.
Урок образотворчого мистецтва.
Олівці та фарби в руки беремо
Свою творчість у малюнку ми розвинемо. (малювання)
Малюємо крейдою на асфальті. Перетворення
цифр в предмети. Повторення за вчителем.
6.
Урок трудового навчання.
Працювати в школі нас навчать,
Ліпити, гарно вишивать.
На цьому уроці фантазія з нами,
Ми робимо все це своїми руками. (урок праці)
Виготовлення аплікації.
V. ПІДСУМКИ ЗАНЯТТЯ
Рефлексія діяльності
- Сьогодні
я дізнався…
- Було
цікаво…
- Було
складно…
- Я
навчився…
- У
мене вийшло …
- Я
зміг…
Робота з екраном настрою
Немає коментарів:
Дописати коментар